jag + barn + maffian?

Inatt, en jäkligt skumm natt! drömde att jag hade barn och var med i maffian, för min pojkvän jobbade för dom! sen skulle vi försöka få bort alla poliser osv, massa skottdraman, gömställen osv! helt sjukt..

hur hade de sätt ut egentligen? JAG ha barn??!, visseligen velat ha de väldigt länge men än så länge är jag för ung och dum. Jag kommer aldrig i hela mitt liv ha barn innan jag utbildat mig klart till polis, och har fast jobb, stabil punkt i livet och en redig karl. Mitt barn ska inte leva på soc och ha en dålig fattig uppväxt! mitt barn ska bli uppväxt som jag, precis som jag så hon/han/dom blir lika perfekt som jag. Växa upp i ett fint villaområde med båda föräldrarna, en stor gård och leka på och massor utav barn på gatan och leka med, alla ska ha en fin sammanhållning, det strävar jag efter! Det är ett måste, ett krav för att jag ska ha barn!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: