Otroliga minnen 2011

2011 är ett år som gått så jävla snabbt! det har hänt så mycket underbara saker, saker jag aldrig kunde förvänta mig!! vill tacka alla mina underbara vänner för ett helt fantastiskt år!

crusingen i gnarp
festerna hos danne
grillkvällarna i timrå
shoppingrundorna med lollo
Turkiet
min 18års dag på kryssning med älskade vänner
sollefteå och såg italobrothers
festerna hos dalan
myskväll i jacuzzi hos danne
midsommar hos sara
festerna i min lägenhet
malmö
bakkvällar med gullis
Alla kvällar hos feikon
och en massa mer!


Postat av: Natta

Har varit ett toppen år när det gäller att ha hittat på fun stuff iaf! :D<3

2012-01-04 @ 01:26:39
URL: http://sivisamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: