sjuk kväll!

riktigt underbar kväll har jag haft! först förfestade vi hemma hos mig jag och lollo, sedan tandori och träffade en massa som går i min klass, satt och drack och mös på med dom. Vidare till marmaris och ta några drinkar.. Oscars och 150 dagars festen, träffade så sjukt mycket folk som jag inte sätt på evigheter! alldeles fullproppat där inne! Vidare mot memman en snabbis, tillbaka till oscar och träffa kevin, sen marmaris igen då issam slutat jobba så drog vi till memman igen! Dansade hade kul som galningar!!! Så jävla roligt att folk kommer fram och hälsar då jag inte har någon aning om vilka dom är, men dom visste tydligen vem jag var? så var de hela kvällen för mig och lollo, folk kom fram och sa : NÄMEN HEEEEEEEJ, ÄR INTE DU JULIA KARLZON?!?! fan va gullig du är osv osv.. ! skit gulligt ju!!! Sedan mötte jag en massa vänner igen haha och slutet av kvällen blev inte lika lyckat, fick ett hårstrå i ögat som absolut inte ville ut.. så gick omkring och grät med ena ögat slutet av kvällen hahahahah!
inga motgångar på hela kvällen, bara underbara framgångar! nu ska jag iallfall hoppa in i duschen och sen bär det av till mormor och äta där,  sedan ska jag fortsätta spendera några dar hos min älskade pappa!
( vet att du läser min blogg pappa, tänkte bara säga att du är min förebild och jag vill bli lika klok som dig då jag blir stor! mannen som alltid ställer upp spelar ingen roll så har jag min pappa och lita på, jag älskar dig du är bäst!!!!)
jag och kevin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: