Sjuka drömmar..

I natt hade jag ännu en sjuk dröm.. Som vanligt då! Började med att jag kunde prata med döda, se dom helt tydligt - har ni sätt ghost wispers? Ingen aningen hur de stavas men iallfall, spökena kunde man bara se i skuggan för dom hatade solljuset.. De var två killar jag skulle hjälpa med något. Sedan så plötsligt var jag i en pool, en kille hoppade och slog skallen i botten och jag försökte återuppliva honom.. Efter ett tag skulle jag och några göra en dokumentär om allt så vi åkte ut till platsen allt hände och bodde i en stuga och skulle hitta hans mumifierade lik i en sån där sten kista... De var så sjukt och hände så mycket mer som jag inte orkar skriva ! Jag kommer alltid ihåg exakt mina drömmar det är rätt jobbigt faktiskt.

Nu ligger jag i sängen och orkar inte lyfta ett finger. Är lite smårädd att jag kanske blivit medium eller något så kanske stöter på en ande då jag rör mig någonstans.. Haaha nä men jag är sjuk så ligger bara hemma!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: